Antonio Pio, copilul născut la 24 de săptămâni


antonio_pio

Scumpul meu, astăzi împlinești primul tău an de viață.

Un an de viață: o etapă ce îmi umple inima; dar și ziua în care îmi voi aminti mereu de aventura noastră !

Era o sâmbătă seara când ai început să fii agitat; iar eu te simțeam; spinarea începuse să mă doară rău de tot …

M-am făcut, apoi, un control, pentru că mă simțeam tot mai rău. Pentru a mă odihni mai bine, s-a decis internarea mea în spital.

Aveai doar 24 de săptămâni, însă n-ai vrut să ții cont de asta. La ora 2 noaptea, pe data de 8 octombrie 2012, deși încercam din răsputeri să-mi ascund durerea, mi-au comunicat că trebuie să te aduc la lumină, iar asta într-un spital dotat cu cele necesare primului ajutor, cu toate că, în ceea ce te privește, probabilitatea supraviețuirii și, eventual, a unei vieți fericite era de 1 la 1000. Să știi, însă, că nu m-am gândit nici măcar o secundă să mă LAS BĂTUTĂ.

Ei bine … după o cursă amețitoare cu ambulanța, iată-ne ajunși. Acolo, însă, am fost cuprinsă de o FRICĂ nebună, frică pentru că decisesem să aduc pe lume un copilaș sortit suferinței pentru toată viața.

Am început să delirez, spunându-i mame că, de va fi văzut vreo ceva în neregulă cu tine … să te lasă să pleci … Spuneam și eu așa, căci mă înecam în LACRIMI, iar inima-mi era plină de o durere care-mi lua suflarea. Iar astăzi REGRET acele CUVINTE!

Ora 4.35: te-ai născut puișor. Ai rupt apele și ai venit pe lume printr-o naștere naturală, după 30 de ore de travaliu. Te privesc cu coada ochiului: plânsul îți este asemenea unui mieunat; ești mic, prea mic și, în loc să-ti poți îmbrățișa mama, ești nevoit să treci direct prin suferință.

Așa a început al nostru … sau, mai bine zis, al tău calvar. Lupta ta a durat 4 luni de terapie intensivă.

Luni nesfârșite, pline de anxietate, durere, lacrimi, întrebări.

Intram, te priveam … Îți deschideam „CĂSUŢA DE PLASTIC”, iar mâinile mele, mari, încercau să te mângâie …

Mă simțeam neputincioasă … Însă încercam să-ţi transmit iubirea mea, și te alinam spunându-ți să nu-ți fie frică căci (durerea) avea să treacă; continuam să-ți spun că aveam să stau acolo pentru a-ți da PUTERE, chiar dacă îmi lipsea … că voi fi avut grijă de tine și că, indiferent de obstacol, nu te voi fi părăsit nicicum. Nu erai singur; eu eram acolo … eu, MAMA ta.

Îmi petreceam timpul cuprinsă de frica că oricare dintre acele zile putea fi ULTIMA (ta ziuă). Îmi făceam curaj: „E FIUL MEU!”

Câteodată îmi venea să te smulg dintre acele aparate. Să te fur și să tea iau cu mine.

Cum aș putea să uit acea DURERE, acele ZGOMOTE pe care parcă le aud și astăzi, acea SUPĂRARE provocată de traficul rutier de pe centură și hohotele de plâns atunci când întârziam vreo 10 minute, deși tu nu aveai de unde să știi că încă nu ajunsesem în spatele ușii !

Astăzi vreau să le MULŢUMESC tuturor acelora care mi-au stat aproape, care s-au RUGAT pentru noi, care și-au făcut simțită prezenta printr-o vorbă, printr-un apel telefonic. Ați fost numeroși, iar astăzi fiul meu este aici DATORITĂ vouă, datorită IUBIRII voastre și RUGĂCIUNILOR voastre.

Rememorând acele momente, nu-i doresc nimănui să treacă VREODATĂ prin așa ceva, o experiență imposibil de exprimat prin simple cuvinte … Este o durere ce nu poate fi înțeleasă, o durere surdă și profundă … ceva de ordinul supranaturalului: să-ți vezi fiul suferind și să nu poți face nimic. Însă DUMNEZEU știe ceea ce face și, în ciuda suferinței, îi MULŢUMESC pentru tot ceea ce m-a învățat !

Nu pretind că sunt o femeie ce cunoaște viața pe dinafară, însă am învățat destul de mult.

Am învățat CEEA CE este cu adevărat important în viață și CINE are întâietate în viața noastră.

Acum prețuiesc fiecare suflare a fiului meu și îi mulțumesc lui DUMNEZEU pentru fiecare zi senină pe care ne-o dăruiește; de asemenea, a crescut în mine iubirea față de soțul meu și am avut posibilitatea să întâlnesc persoane minunate, fie în spital, fie în grupul copiilor născuți prematur, cu care, chiar dacă erau „NECUNOSCUTE” ori „VIRTUALE”, am împărtășit lacrimi, dureri și victorii, iar astăzi pot spune că am PRIETENI DE ÎNCREDERE. Am cunoscut o mulțime de copii stăruitori, plini de dorința de a trăi, adevărați luptători, însă, din păcate, am cunoscut și mulți (copii care acum sunt) ÎNGERAŞI.

Această experiență, pe lângă faptul că m-a ajutat să CRESC, a făcut din fiul meu un copil MINUNAT. Poate ca-s prea mândră, însă acum sunt o mamă mai bună, o persoană mai bună. Această experiență m-a schimbat enorm și a făcut ca legătura ce, în mod normal, se instaurează între mamă și fiu, să fie multă mai profundă. Este vorba de ceva mai profund, ceva ieșit din comun. Această experiență continuă să ne țină legați printr-un cordon ombilical invizibil. Iar el … el este un adevărat CAMPION … un LEU, un copil stăruitor care A LUPTAT PENTRU A TRĂI. Și a reușit !

MEREU îi voi mulțumi lui DUMNEZEU pentru că mi-a permis să fiu martora acestui MIRACOL !

Îți doresc o viață minunată, iubirea mea, viața pentru care tu ai luptat atât de mult.

Eu voi face imposibilul pentru a te ajuta să crești în liniște, seninătate, înconjurat de multă iubire! Acum, însă, știm un lucru: atât timp cât vom fi împreună nici un RĂZBOI nu va putea învinge !

Te iubesc într-un chip supranatural … Te iubesc din toată inima … Ești SUFLAREA mea; ești acea IUBIRE care îmi provoacă NODURI LA STOMAC. Acea iubire pentru care aș fi în stare să mut LUMEA din loc, acea iubire pentru care mi-aș da viața, acea iubire care mă face să plâng de bucurie.

Nimic nu e mai important decât tine și decât ZÂMBETELE tale.

La mulți ani inimioara mea !

A ta MAMĂ, Johana Trotta

Sursă: http://mammenellarete.nostrofiglio.it/
Traducere: Adrian Măgdici
 

 

Lasă un răspuns

